1403/08/02

شهرجردی رئیس هیات هاکی استان مرکزی شد.

دکتر علیرضا شهرجردی با کسب ۱۶ رای از ۱۶ رای مآخوذه به مدت ۴ سال سکان هیات هاکی استان مرکزی را در دست گرفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی ، مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان مرکزی با حضور ریاست فدراسیون هاکی دکتر بهرام قدیمی ، مهندس پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان ،دکتر علی آبادی مشاور رئیس فدراسیون ،مهندس ساسان قدیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون ،نمایندگان بسیج، شهرداری اراک، دانش آموزی، دانشجویی ، ورزشکاران، داوران، مربیان و کارگری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد و  دکتر علیرضا شهرجردی با کسب ۱۶ رای از ۱۶ رای مآخوذه به مدت ۴ سال سکان هیات هاکی استان را در دست گرفت.

بهرام قدیمی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های این استان در این رشته ورزشی بیان کرد: هاکی اراک سرمایه انسانی قابل قبولی دارد که از این ظرفیت برای تقویت این رشته در استان باید استفاده شود.

وی ادامه داد: ۲ برابر بودجه تخصیص داده شده در استان برای ورزش هاکی از طرف فدراسیون برای تقویت این رشته در استان مرکزی اختصاص خواهد یافت.

وی عنوان کرد: بازیکنان و مربیان مطرحی از اراک در ورزش هاکی فعال هستند که باید از توان و ظرفیت همه این افراد برای تقویت یک تیم قوی در اراک استفاده شود.

قدیمی اظهار کرد:باید این ورزش از اراک به دیگر شهرهای استان منتقل شده و شاهد شکل‌گیری یک انسجام در ورزش هاکی استان مرکزی باشیم.

رئیس فدراسیون هاکی افزود: به عنوان نمونه سه نفر از بانوان بازیکن و مربی هاکی اراک از ظرفیت‌های این استان هستند که ۲ نفرشان به عنوان سرمربی در کشور عمان فعال و یک نفر به کمیته بین‌المللی المپیک معرفی شده‌ است. این ظرفیت‌ها باید شناسایی شوند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر تجهیزات ورزشی و تامین اجاره بها سالن به اراک کمک خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده در هیات هاکی استان گفت: وضعیت هاکی استان در شرایط مطلوب است و افتخار آفرینی ورزشکاران این رشته در عرصه ملی نتیجه این فعالیت هاست.

در این مجمع فریده پاکباز بعنوان نائب رئیس، مرضیه احمدی خزانه دار ، امیرمهدی میرزاخانی کارشناس خبره ، ابوالفضل یوسفی و احمد ملک حسینی بعنوان اعضای هیات رئیسه و حمیدرضا خانمحمدی بعنوان بازرس هیات هاکی استان انتخاب شدند.